Uka som gikk, uke 16

Nå er det en stund siden sist uken som gikk innlegg og nå må vi igang igjen for det er alltid så kjekt med en liten oppsummering av uka og se hva som har vært bra og kanskje ikke så bra og hva en kan jobbe med til neste uke! 🙂 

Ukas opptur:
Denne ukas opptur må være at jeg har fått teste ut det nye turtøyet mitt, og ikke minst at hvitveisen er kommet og det er et sikkert tegn på vår og snart sommer! 

Ukas nedtur:
Denne ukas nedtur må nok være at ferien tok slutt og det er tilbake til hverdagen igjen. Det var så utrolig deilig med ferie og jeg skulle nok ønske den varte noen dager til, men helt greit å starte på jobb igjen også! 🙂

Ukas gåtur:
Denne ukas gåtur gikk til butikken for å hente en pakke som hadde kommet, deilig å komme seg ut i frisk luft av og til og ikke bare sette seg i bilen og kjøre dit en skal.

Ukas sang:
Åhh jeg får virkelig ikke sangen “Dill Dall” ut av hode, den har liksom festet seg helt til hjernen min og må høres både til og fra jobb! 🙂

Ukas mest leste innlegg:
Denne ukes mest leste innlegg er “6 grunner til å trene” du finner det HER

Ukas bilde:

Ukas tanke:
Denne uken har vel tankene gått mye på at det er på tide å komme igang med treningen igjen. Jeg har vært flink og holdt meg unna godteri og sånn i uka, men kanskje ikke vært den mest aktive uka så håper på en god start i morgen! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg