Bremseskive og..

…bremseklosser. I går gikk hele kvelden til å sitte ute i garasjen og få fikset disse to tingene på bilen og hvis du tror det var gjort i en fei så tar du feil.. Vi gikk ut halv seks og var ferdige klokka halv ti så det tok sin tid for det var ikke like enkelt som han hadde sett for seg. Jeg var selvfølgelig bare moralsk støtte og ga han ting når han trengte det, for jeg har jo null peil på dette! haha.

Det som er deilig nå er at Mazdaen min fungerer helt supert igjen og jeg kan bremse med høy hastighet uten å få voldsomme vibrasjoner i bilen. Sykt deilig og helt supert at jeg har en så snill kjæreste som ordner opp for meg når det trengs! 🙂

I dag skal jeg virkelig prøve å få til å komme meg ut på en gåtur om ikke det blir treningssenteret. for nå er det lenge siden (siden mandag) haha blir jo nesten helt avhengig av å komme seg på en eller annen form for trening! 🙂
Ønsker deg en fin dag! 

3 kommentarer

Siste innlegg