8 unyttige fakta om meg

Heisann, tenkte jeg skulle hive meg på og fortelle noen unyttige fakta om meg selv, syntes selv det er gøy å lese når andre deler så håper dere liker dette innlegget dere også! 🙂 Også må dere ha en fantastisk fin lørdag alle sammen! 🙂

♥ Jeg er en god lytter, jeg kan lytte i evigheter og komme med “gode” kanskje ikke alltid gode tips men jeg vil alltid støtte deg!

♥ Jeg er litt kontrollfrik, må ha kontroll på det meste og det må ligge sånn som jeg vil, spesielt her hjemme.

♥ Jeg har ryddemani, hater rot på gulvet og ellers i leiligheten, kan ikke legge meg før teppet i sofaen er bretta og lagt på plass, rot i leiligheten, rot i hue..

♥ Jeg hater å legge meg, men jeg elsker å sove, søvn er utrolig deilig og det å kunne ligge å slappe av og kose seg i senga er utrolig deilig, men når kvelden kommer så har jeg aldri tid til å lande i senga.

♥ Over sosial, jeg kan være over sosial til tider og skulle ønske det alltid var noen som kunne holde meg med selskap, haha, det er ikke sånn at de må bruke masse energi, så lenge de bare er der 😛

♥ Jeg er pratsom, blir du først kjent med meg og du får tilliten min, så har jeg mer enn nok å fortelle og snakke om, ikke no problem 😛

 ♥ Jeg både elsker og hater å kjøre bil. Det er sykt digg når jeg trenger en pause og jeg kan høre på musikk og bare kjøre rundt, men andre ganger når jeg må komme meg fra A-B er det ikke alltid like kult. 

♥ Jeg HATER å snakke i telefon. Når folk spør om jeg kan ringe å bestille noe, er svaret alltid nei.. Hvis ikke jeg absolutt må da, men det er litt krise. Men kan fint snakke med mine nærmeste venninner i evigheter i telefonen.

Kjenner du deg igjen i noen av disse punktene?

0 kommentarer

Siste innlegg