I´m back

Håper jeg ihvertfall!! Klarer jo aldri å gi helt slipp på dette tydeligvis og må bare prøve å balansere dette så godt som mulig, men det er virkelig ikke så lett bestandig. Jeg ser dere er aktive her enda og jeg håper virkelig jeg får dette til denne gangen. Jeg har brukt denne tiden på å tenke og funnet ut at jeg vil gjøre et siste forsøk. Nå nærmer vi oss sommer og sol og jeg skal snart ut i ferie så kanskje jeg kan få en skikkelig start nå når det ikke er fult så mye å gjøre og sette seg inn i på jobb. 

Dere må gjerne hive inn noen ønsker om hva dere ønsker å lese mer om her på bloggen så skal jeg gjøre så godt jeg kan med å tilfredstille disse ønskene! Hjelp meg litt igang her så jeg har noe å skrive om når alt står stille og dagene er litt ekstra tunge så skal jeg gjøre mitt beste for at det skal ligge noe nytt ute på bloggen hver dag! =)

Håper dere alle har hatt en superfin uke og ikke minst helg! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg