20 kjappe

Heisann! Da var uka i gang og her kommer ukes 20 kjappe spørsmål. Vet det er vanskelig å skulle stille spørmål til andre og vite hva man vil vite om en annen så tenkte kanskje det kunne være litt gøy med noen kjappe spørsmål som kanskje forteller litt mer om hvem jeg er og hva jeg liker, og kanskje du er enig eller uenig i noen av svarene mine! 

1. Hund eller katt? 
– Definitivt hund, de kan du lære opp og de er virkelig menneskets beste venn tror jeg! <3

2. Kort eller langt hår?
– Langt selvfølgelig, svært lite er bedre enn langt hår som du kan dille masse med.BXVwzq3AzHV

3. Løpetur eller gåtur? 
– Gåtur, det er så utrolig deilig å gå seg en lang tur i naturen og bare kjenne på lukt, lyd og naturens omgivelser

4. Eldre eller yngre kjæreste?
– Siden jeg er jente må jeg vel nesten si eldre? haha neida men går nok for en eldre en altså! 🙂

5. Hvitvin eller rødvin?
– Hvitvin 

6. Singel eller forhold?
– Jeg er en forholdsperson og liker godt å ha en annen, men det å være singel er også deilig, da kan man gjøre akkurat hva man selv vil! 🙂

7. Fest eller rolig kveld?
– Ja takk begge deler, fest er gøy og må til innimellom men en rolig kveld er også utrolig deilig og avslappende! 🙂

8. Sommer eller vinter?
– Ikke noe tvil, jeg elsker sommeren! 

9. Fargerikt eller basic?
– En god blaning jeg er glad i litt farger men deilig å være litt nøytral også! Spesielt i klesveien! 🙂

10. Film eller serie?
– Serie tror jeg, da kan jeg se i evigheter! 🙂

11. Vann eller brus?
– Vann, jeg kan ha brus i små doser, men vann er noe av det beste som fins! 🙂

12. Iphone eller samsung?
– Jeg har alltid vært apple person, men har nå gått over til samsung og er faktisk veldig fornøyd med den! 🙂

13. Chips eller smågodt?
– Chips!

14. Pizza eller taco?
– Pizza tror jeg! 

15. Opplevelsesferie eller strandferie?
– Nå måtte det blitt en strandferie, men opplevelsesferie er jo kjempe gøy det også! 

16. Sminke eller naturlig?
– En mellomting, til vanlig bruker jeg bare mascara og tegner øyebryn da! 🙂

17. Tights eller jeans? 
– Denne er vanskelig! Tightsen velger jeg hver gang hjemme fremfor jeans men skal jeg ut er jeansen selvfølgelig på! 🙂

18. Blondine eller brunette?
– Jeg kler ikke å være blond så definitivt brunette! 🙂

19. Kino eller hjemmefilm?
– Hjemmefilm! 

20. Stille eller musikk i bilen?
– Definitivt musikk! Hva er vel bedre enn full guffe og kunne synge til alle sangene? 🙂

Ja det var 20 kjappe spørsmål, jeg håper du likte innlegget! 🙂

 

4 kommentarer

Siste innlegg