Lillelørdag

Heisann fininger! Nå er leiligheten strigla fra topp til tå og jeg er virkelig klar for en fin kveld med jentene. Dette har jeg gleda meg veldig til og nå venter jeg bare på jentene 🙂 hehe jeg har funnet frem kjolen så den er på! 🙂

Jada det blir litt Oriflame party i samme slengen! Må jo introdusere det til alle mine kjente og kjære 😛 hehe 
Her står mp3 på i bakgrunnen og gir meg litt ekstra energi føre de kommer. Jeg tror jeg kunne sovet rundt i dag, da alarmen ringte i dag var jeg så sinnsykt trøtt ennå jeg hadde sovet 9,5time så var jeg liksom ikke helt klar for å stå opp så dagen i dag har vært litt tung på jobb, men føler meg litt fresh og klar for jentekveld nå altså! 🙂
Ønsker deg en fin kveld! 🙂 Husk det er lillelørdag og lov å kose seg litt! 😛 Her blir det is med tilbehør! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg