Snart fredag!!

Hei og god kveld til deg! Nå sitter jeg her i sofaen og slapper av og nyter en deilig kopp te og litt tv. Endelig er det torsdag og jeg skal ta det helt med ro i kveld, ikke gjøre så utrolig mye, jeg har pakka baggen min og er klar for helg og tur hjem til Brevik og Oslo i helga så det gleder jeg meg masse til! Kanskje jeg til og med rekker å spise frokost i morgen for det rakk jeg ikke i dag da jeg plutselig kom på at jeg hadde en time hos fysio i byen før jobb.. 

Så i dag skal jeg slappe av og ta det helt med ro. Og få meg en god nattssøvn føre siste dag på jobb. Også kan jeg fortelle dere at innkjøringene på jobb går utrolig bra! I dag tok jeg frivillig med meg noen av de eldste barna med ut i regnet på ettermiddagen da de hadde litt for mye energi til å være inne! Vi storkoste oss ute i regnværet med masse vann! 😀 
Ha en finfin kveld! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg