Oriflame Kickoff

Hei og god kveld til deg! I helga har jeg jo som sagt vært på Oriflame Kickoff fra lørdag til søndag og jeg har virkelig storkost meg. Da jeg meldte meg på viste jeg at ei jeg viste hvem var også hadde meldt seg på så da tok jeg sjansen og meldte meg på jeg også og viste jeg kom til å bli tatt godt vare på. Og er det en ting jeg har blitt så er det ihvertfall det! Hu har passa på meg og introdusert meg for en hel del flotte mennesker og jeg gleder meg masse til fortsettelsen på denne reisen for det er. sykt spennende og gøy! 

Det ble en utrolig inspirerende og spennende dag med masse sosialt og mange nye tips og ideer så dette gleder jeg meg utrolig mye til! Det å skulle klare denne fortsettelsen ble plutselig enda litt enklere enn det jeg hadde tenkt. Jeg gleder meg til å komme igang med alle tipsene og ideene som jeg har fått og allerede til tordagen skal jeg møte hu ene lederen og snakke litt mer med hu, så det gleder jeg meg masse til! 😀
 

Denne gangen skjedde det hele i Oslo på Hotell Bristol midt i byen. Et utrolig flott hotell med masse fine detaljer! 🙂

Dette er hotellrommet mitt utrolig flott! 🙂
  

Bordene var flott dekket! 🙂

Middagen var helt fantastisk, vi fikk en 3 retters middag med masse god mat! Du skal få se bildene, men når dama fortalte oss hva vi skulle spise så gikk det alt for fort for min del så det har jeg faktisk ikke peil på! 😛 haha men vet vi fikk fisk til hovedrett og melkesjokolademousse til dessert. Det smakte helt nydelig det er det ihvertfall ingen tvil om! 🙂 

Jeg må bare beklage at innlegget kommer ut så seint i kveld, men her har mac´en virkelig ikke villet være med meg så alt av redigering av bilder og opplastning av bilder har tatt så utrolig lang tid så nå er endelig alt i orden. Jeg håper du har hatt en bra helg og kost deg masse! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg