Måneden som gikk, September

Her kommer det faste innlegget med en liten oppsummering av september måned. Det har vært en måned fylt med masse jobb og noen gåturer, en kropp som ikke har vært helt på topp hele tiden, men fått til masse gøy selv om! 🙂

Månedens turer:
Det er blitt noen gåturer både med og uten hund og det er alltid koselig! 🙂
 

Måndens nye tilskudd i garderoben:
Mamma har endelig strikka ferdig jakke til meg og jeg er superfornøyd! Så utrolig deilig med ny jakke som jeg kan gå høsten og vinteren i møte med! 🙂
  

Månedens sunnhet:
En ting jeg har blitt veldig glad i og som er et sunnere alternativ på kvelden når en er kjesken, så velger jeg dette istedenfor! 🙂

Månedens kosetøy:

Månedens reise:
Denne månedens reise har gått til både Sverige og Danmark på handletur. Jeg hadde en helt herlig reise til Danmark sammen med gode venner! 

  

 

Månedens tilskudd i kjøkkenskapet:
  

Månedens turer ut:
Altså det blir jo alltid noen turer ut på byen i løpet av måneden og det er alltid utrolig gøy! Vi storkoser oss alltid sammen. 
Processed with VSCO with a4 preset 

September har vært en bra måned med masse gøy. Jeg har fått noen gåturer og noen opplevelser, nå gleder jeg meg masse til å ta tak i oktober måned og se hva den har å by på! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg