Hangling

God morgen kjære deg! Her sitter jeg med frokosten forran meg og lurer på hvordan jeg skal få spist den da halsen og resten av hode ikke er helt på bane med magen… Nå har det snart gått en uke og jeg tenkte så fint i helga at “Ja til mandag så skal jeg komme meg på trening igjen” Men der tok jeg grundig feil.. Natt til mandag slo øreverken inn og den har rett og slett bare vedvart hele uka igjennom, men neida det er ingenting som vil gi skikkelig utslag her.. alt ligger bare å murrer uten at jeg kan få noe for det..

Jeg er så sykt forsynt av å gå rundt å hangle, nå har jeg gått først 3 uker med en hofte og rygg som har verka og gjort vondt så nå når det endelig har gitt seg og jeg tenkte at alt skulle gå tilbake til vanlig så tok jeg jo rimelig feil.. Jaja en får jo bare stå på og komme seg gjennom dagene! 🙂

Ønsker deg en fin dag! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg