Ikke TV?

God morgen kjære du! Jeg tenkte du skulle få et lite innblikk i hvordan det er å ha hytte uten strøm og vann, for det har jeg vært på i helga som var og det er igrunnen utrolig koselig. Det eneste som var litt skremmende var at jenta på 7 år aldri har vært på en hytte uten strøm og vann. Når jeg var liten var jeg masse på denne hytta og har aldri vært vandt med hytte som har innlagt vann og strøm så når førkna på sju kjedet seg fordi det ikke var TV fikk jeg faktisk litt sjokk!

På hytta vår må vi gå til brønnen med bøtter for å hente vann og det, det er virkelig litt av kosen og sjarmen med å være på denne hytta. Frøkna på 7 syntes det var gøy og være med bort å hente vann og vi fikk spilt noen omganger med yatzy og memo så kjedet hun seg ikke lengre! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg