Der sto jeg..

God morgen! Jeg ønsker deg en flott dag! Det er torsdag og for min del er det siste dag på jobb med barn denne uka, i morgen skal vi ha planleggingsdag og det blir spennende, det er alltid mye på agendaen og vi har masse å jobbe med så deilig når vi får tid til det også! 🙂 Men i går så skulle jeg bare kjapt på senteret for å fikse noe med mobilen da jeg på vei ned kjenner en skikkelig brent/svidd lukt i bilen og den vil ikke gå fortere enn 70km/t så her var det noe alvorlig galt. Jeg tar opp telefonene og ringer pappa for å høre hva dette er for noe og etter mye om og men så finner vi ut at det er bremseklossen som henger på bremseskiva…

 

Heldigvis så har jeg snille venner som stiller opp og hjelper til når Mazdaen min plutselig sier stopp. Så utrolig deilig å ha gode venner som snur om på planer og hjelper til så godt de kan! 😀 Vi fikk fikset det så mazdaen er foreløpig tilbake til det normale igjen, men frister jo ikke akkurat å legge ut på langtur med han om dagen da.. så i helga skal han stå her hjemme mens jeg reiser på hyttetur tror jeg! 🙂 

Ha en finfin torsdag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg