Rosa sløyfe

God morgen kjære du! 🙂 I dag er det fredag og vi har planleggingsdag på jobb, som vil si null barn, kun oss ansatte som skal jobbe og planlegge så det ser jeg virkelig frem til. Etter noen timer på jobb i dag så går turen til Vrådal sammen med herlige kollegaer, og det er noe jeg ser veldig frem til og som jeg tror kommer til å bli veldig bra! 🙂

Men over til overskriftens emne, nemlig rosa måned og rosa sløyfe! Jeg selger jo Oriflame produkter og siden det er rosa måned er jo selvfølgelig også oriflame med på dette og de har laget en damepakke og en herrepakke. I går fikk jeg pakke i posten og her lå det en hel del med slike pakker og siden jeg har valgt å gjøre litt utav dette så må disse produktene pakkes i fine poser med rosa sløyfe og hjerte på. Jeg syntes de blir utrolig fine og gjør seg veldig godt! 🙂
 

Oriflame gir 10kr per pakke til kreftforeningen og hver av pakkene koster kr. 99,-. I pakkene er det gode produkter som har en verdi til ca. 400,- så man gjør et skikkelig kupp, støtter en god sak og får flotte produkter i gjengjeld. Jeg har solgt en del allerede og det blir spennende å se hvordan det går med salget resten av måneden! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg