Norge vinner 4 lagkonkurranser i hopp

Jada det var det jeg satt på TV til så tror det ble en bra lørdag for hele Norge igrunnen! Wow altså jeg pleier ikke å se hopp og vintersport på tv med mindre jeg er hjemme sammen med familien for pappa er den store sports”idioten” hjemme hos oss og skal gjerne ha på tv 24/7 men siden jeg bor her nede for meg selv og sånn så tenkte jeg at jaja jeg får vel sette på litt sport selv da og se noe føre helga er omme… Er jo så vandt med sport på tv om vinteren og det er igrunnen utrolig koselig så her måtte det til litt helt av fri vilje. 

Historisk sier kommentatoren, herlig at jeg fikk med meg det siste hoppet og jeg håper de får det like bra til resten av sesongen. Vi er jo virkelig norske og heier frem når det går så utrolig bra! 🙂
Har du sett på skihopp i dag?

0 kommentarer

Siste innlegg