Julegata

It´s magic


God morgen! I går kveld tok jeg meg en tur til en kompis for å opp julegata. På veien opp ble jeg akkurat som et lite barn, og jeg gleda meg helt sykt til å skulle gå opp gata, så jeg valgte å kjøre rundt så det ble helt magisk når jeg gikk opp. Når jeg kom til han sto jeg i gangen og trippa og venta på at han skulle komme, jeg hadde så vidt tid til å si hei før jeg sa kom vi MÅ gå nå.. Dette var et helt sinnsykt syn og helt magisk. Denne gata skal jeg gå flere ganger og den gir deg virkelig julestemning. Nå mangler jeg bare snøen så er jula komplett.

 
FDJnQaKmbuA
 
 
 
Helt magisk Spør du meg! Også må jeg bare beklage dårlig bildekvalitet, men det å skulle ta fine bilder av ledlys er ikke det enkleste for å si det sånn..
Ønsker deg en fin tirsdag! 😀
4 kommentarer

Siste innlegg