Magisk førjulstid

Heisann! I går kveld tok jeg meg en tur hjem til mamma og pappa og det er så utrolig koselig å komme hjem. Når jeg parkerte bilen i gårdsplassen i går kveld var synet som møtte meg helt magisk. Pappa har som vanlig pyntet opp huset med masse fine gule/hvite lys og nissen med slede og reinsdyr hang fint på garasjeveggen sånn som det alltid gjør, rett og slett helt magisk. Det var heller ikke noe å si på nyvasket hus og oppyntet hus inne heller. Vi har en rød og fin jul hjemme, som er helt herlig! <3

Mamma hadde til og med pynta opp det rosa rommet mitt hjemme med min fantastiske julekule, jeg fikk den i fjor til jul og har leita i flere år etter en ny en da min fra barndommen knuste en viter for lenge siden. Denne skal ikke flyttes på før jeg har landa en plass og vet jeg skal forbli der i mange år fremover så inntil videre får den stå og glitre for seg selv på rommet mitt hjemme hos mamma og pappa 🙂

Ønsker deg en fin fredag og start på helga! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg