Er du en av de 55 av 100 som kan?

God morgen! I går kom jeg over dette litt artige bilde på innta, der jeg satt å bladde meg nedover på feeden. Og tenkte at dette må jeg bare dele med dere for det var litt artig. Jeg har kommet over noen sånne bilder tidligere også, men her kom forklaringen på hvorfor jeg klarer å lese det som står i slike tekster. Litt gøy å vite grunnen til hvorfor det går så fint også! 

Kan du lese teksten?

I dag har jeg mandag på jobben, først 7,5t på jobb også skal vi ha 2t møte etterpå så i dag blir det en noe lengre dag enn vanlig, men det går veldig fint. Belønningen kommer på slutten av dagen med en skikkelig god treningsøkt for å løsne opp både i kropp og sjel. Det gleder jeg meg masse til faktisk! 😀 Jeg ønsker deg en finfin dag og håper den står til dagens forventninger! 😀

 

6 kommentarer

Siste innlegg