Også på vinteren da..

 

Heisann! I går rett etter jobb tok jeg meg en tur på treningssenteret, jeg hadde pakka alt med meg på jobb av treningstøy og sko sånn at jeg skulle slippe å kjøre hjem føre jeg skulle på trening, for vi alle vet det at en tur hjemom blir alltid mye lengre enn tenkt og i går skulle alt skje bang – bang – bang. Så da ble det trening i shorts, men denne frøkna hadde glemt joggebuksa til å ha på utsiden når jeg skulle gå igjen.. og det å ta på seg strømpebuksa og skjørtet igjen var ganske så uaktuelt så da ble det å gå i shortsen hjem, altså fra senteret og inn i bilen og fra bilen og inn hjemme. Det gikk jo veldig fint, så nok veldig dumt ut og det var litt sånn småkaldt! 😛

Men ja gjett om jeg var rosa! Skal man først på trening så er det sykt greit med litt farger som får deg til å gi det lille ekstra og min favoritt er rosa. Jeg føler meg vell og får litt ekstra energi og krefter bare av antrekket tror jeg! 🙂 En ting er ihvertfall sikkert og det er at treningssenteret ikke gjør meg så mye lengre. Ja jeg velger som oftest tidspunkt hvor det ikke er så mange folk tilstede, men det går fint om det er litt småfult også! Jeg er trygg på øvelsene jeg gjør og det gjør at jeg ikke føler meg like teit og dum der jeg står i folkemengden. Det å stole på seg selv er vel kanskje en av de vanskeligste tingene, men når du først gjør det så tror jeg du kan klare hva som helst! 🙂 

Hvordan føler du deg på treningssenteret? 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg