Første store steg inn i voksen verden

Finally, it´s mine!!


Heisann! Som noen av dere kanskje har fått med dere gjennom min instagram profil (siljestifoss), så har jeg faktisk vært ute å handlet meg en stor hvit kloss med fire hjul på! Ja en superfin bil! Jeg som har gått og sikla på bil nå i evigheter og tenkt at den gamle holder litt til og litt til, så nå har jeg ENDELIG summa meg til å handle meg bil! Åhh kan nesten ikke beskrive hvor glad jeg er! og endelig er den min! Min helt egne bil som bare jeg bestemmer over! 😀 Gleder meg til å kunne sette meg i deilig varm bil på mårran uten å måtte skrape rute rein for is eller noe som helst. Alt er liksom gjort og så det er deilig! 😀

Se på dette fine gliset som står der og smiler! Åhh det er så utrolig deilig! Endelig er den min, jeg har jo lenge hatt lyst på ny bil, men nå er den endelig min, det er nesten så jeg ikke tror det! Lever nok på en sky om dagen bilen har stått i gårdsplassen i 3 dager nå og det er en herlig følelse, selv om jeg ikke helt skjønner det tror jeg. Jeg tror jeg skjønner det etter en ukestid og den fortsatt står der og jeg fortsatt har nøklene i hånda mi! I dag har jeg “innreda” bilen med lypsyl og andre “jenteting” en bil må ha! haha! funnet en helt spesiell plass til hver eneste ting sånn at ikke det er rotete og mye som ligger i det rommet forran mellom setene. 

Ææææ jeg er super happy! Denne kommer til å gjøre hverdagen min litt lettere enn tidligere! 🙂

Hvordan har dagen din vært? 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg