Noe å glede seg til!

Endelig er planene for siste uken i mars planlagt og skrevet i stein, haha neida, men gjett om planen endelig er på plass! Jeg har vært veldig usikker på hva jeg har skullet finne på denne uka/helga og reist hele jorda rundt i hode mitt for å si det sånn! Endelig har vi landa på det perfekte valget, jeg er superfornøyd og er endelig ferdig med å kikke og leite og hele den prosessen der så det er utrolig deilig! Tror jeg har leita finn og tusen andre feriereiser opp og ned og i mente for å finne noe som passer både i lengde, avstand, værmessige forhold, og ikke minst avreise og hjemreise flyplass og sist men ikke minst pris. Det har ikke vært lett men ja endelig fant jeg noe som passet meg veldig bra! 😀 

Det er bare noen få uker igjen med jobb før jeg tar meg en velfortjent ferie på denne herlige plassen her! Jeg gleder meg som en liten unge og denne gangen skal jeg ha med meg det absolutt beste reisefølget jeg bare kunne drømt om å ha med, nemlig min aller beste lillesøster! <3 Åhh som jeg gleder meg! Disse ukene kommer til å gå sykt fort, det er jeg ihvertfall helt sikker på! 😀 Har du noen slike planer du gleder deg til nå i løpet av våren og alle disse helligdagene som finnes om ikke så alt for mange ukene? 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg