3kg ned på ett døgn

God morgen! Det er blitt lørdag og her sitter jeg på sofaen, endelig har jeg klart å komme meg lengre enn mellom senga og badet. jeg har til og med klart å få i meg en skive, formen er på vei opp igjen og som du sikkert skjønner så er det omgangssyken som kom og gav meg et lite besøk her natt til fredagen. Sånn er det å jobbe i barnehagen da.. Jeg lå i senga hele gårsdagen og har vært så heldig at jeg har klart å sove det av meg. I dag til mårran når jeg våknet var formen mye bedre, og jeg håper jeg klarer å komme meg på hyttetur om noen timer.

Som overskriften tilsier så måtte jeg bare kjapt gå på vekta i dag til mårran, kun for å sjekke hvor mye en kan miste i løpet av et døgn ved å kaste opp til det overhode ikke er mer igjen å få ut. Dette er jo overhode ikke noen god løsning på noen som helst måte. Jeg ønsker jo å gå ned i vekt, men overhode ikke på denne måten. Måten en skal gå ned i vekt på er med et sunt kosthold og fysisk aktivitet. Disse 3 kg kommer nok på igjen i løpet av et par dager.

Jeg håper virkelig din fredag har vært bedre enn min! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg