følg meg på facebook

Heisann! Etter evigheter med tanken om at jeg en dag skal få laga egne sider på facebook som kan følges både ift oriflame – alle disse produktene jeg selger og ikke minst en egen side til bloggen. Nå skal jeg si dere det at begge sidene er opprettet og jeg håper de blir aktive og fine sånn som bloggen er blitt! 🙂 Jeg har fått flere forespørsler om ikke jeg kan få meg en slik side til Oriflame så er det lettere å følge med på tilbudene og det er jo helt sant, så nå har jeg endelig rotet meg til å opprette disse sidene 😀 Følg meg:

Bloggen            Instagram            Oriflame

Det var det jeg hadde på hjertet for i kveld. Jeg håper du er like spent på høre hva som skjer på stortinget som jeg er. Dette eskalerte jo raskere enn jeg klarte å følge med så nå er jeg spent på hvordan dette går i morgen! 

0 kommentarer

Siste innlegg