Konkurranse mot meg selv..

Hei og hopp fine lesere! Da har jeg fått gjort unna en hel del her hjemme og brukt timene godt vil jeg si. Jeg starta med å vaske felgene til bilen som pappa hadde skifta på. Endelig fikk Knut nye sommerdekk på! 😀 Så deilig! Så ble det til og med en skikkelig vask på Knut. Han blir fort skitten selv om det er tørt og fint, men med hvit bil så må den jo vaskes ofte.. Så fikk jeg ryddet ut siste rest av baggen fra i går før jeg stakk opp på Flex for å møte Veronica, hu var seff nesten ferdig når jeg kom opp, så da valgte jeg å kjøre til Dammene og gå i raskt tempo og litt jogging opp til Utsikten. Den er alltid fin når man kommer seg opp.

Siden denne turen ikke tar mange minuttene eller er for krevende tenker jeg at det er et fint utgangspunkt å skulle kunne jogge opp fra parkering til topp i løpet av sommeren. Jeg jogga nesten halve veien opp nå og herlighet for en finfin kondisøkt dette er! Jeg eier jo ikke kondis så den får virkelig trent seg opp disse bakkene! I dag brukte jeg 12 minutter fra parkeringen og opp så blir spennende å se hvor fort det går på slutten av sommeren! 😀 Gøy med små og utfordrende mål! 😀

Etter turen ble det hjem å spise litt middag med familien føre jeg hjalp til med å vaske på kjøreskolen og nå snart venter en tur til Gravity sammen med Marita 😀 
Ønsker deg en finfin søndags ettermiddag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg