Gravity!

Hei og hopp og god morgen til deg! Det er mandag og en ny uke allerede! Her fyker ukene unna og jeg jobber med å lande etter en helg full av aktivitet og mennesker! 😛 I går kveld endte meg og Marita opp med å bestille oss en tur til Gravity hallen borte i Larvik. Jeg har ikke vært der før og det måtte jo testes ut! Jeg har jo så sykt mange hvis om atte, dersom atte, tanker så tørr jo bare gjøre akkurat det lille jeg er trygg på, men vi fikk testet ut noen nye ting og leka oss litt. Vi bestilte en time og det er jeg veldig glad for at vi gjorde. Skulle vi hatt mer tid hadde jeg nok død, for du er dritt sliten etter en time i full aktivitet vi hoppa og hoppa og pulsen gikk så det holdt og litt til tror jeg! 😛 Men som vanlig blir det noen bilder så her kommer et bildedryss fra kvelden 🙂

BiueEOKAFq8
 
Gøy å prøve nye ting og se hvordan det går, jeg er igang med å øve meg og gleder meg masse til å se om jeg er i mål med brua mi til 1 septemer! 😀 

Ønsker deg en finfin mandag og håper den blir bra! 😀
 

2 kommentarer

Siste innlegg