5 ting dere ikke viste om meg

Heihei! 
Tenkte jeg skulle fortelle litt om meg selv som kanskje ikke alle vet om meg.

1. Jeg har gått på Cheerleading.
Da jeg startet på Universitetet i Agder i Kristiansand fant jeg ut at de hadde et cheerleading lag og jeg bare måtte på opptaket og så heldig som jeg var så fikk jeg  plass på laget, så det var veldig gøy! Jeg har vært med i 2 år og nå i 3 klasse har jeg jo vært på utveksling og bodd hjemme dette halvåret så det har vært litt vanskelig å være med på treninger og sånn. 

2. Jeg leser aldri bøker
Med mindre jeg absolutt må lese den, så pensum leses fordi jeg må, men også fordi det er interessant. Har prøvd meg på å lese et par romaner i senere tid, men ender alltid opp med at den ligger henslengt en eller annen plass uten å ha lest mer enn et par kapitler. 

3. Jeg er utrolig sta.
Har jeg bestemt meg for noe så skal det gjøres og gjennomføres, det er svært få som kan endre på tankegangen min da. Hvis den skal endres på må den nye ideen være enda bedre og mer gjennomførbar enn det jeg egentlig hadde tenkt. 

4. Jeg HATER konflikter og diskusjoner.
Dukker det opp en diskusjon så trekker jeg meg kjapt ut. Det å skulle ta en konflikt/diskusjon fordi jeg må, det er helt greit, men gjelder det tulleting og ting jeg bare rister av meg, gidder jeg ikke bruke tid og energi på å diskutere og kave rundt. 

5. Jeg elsker fargen rosa
Fargen rosa er bare den aller fineste fargen og jeg vet det er normalt at barn og ungdom er litt over stadig glad i rosafargen, men jeg har liksom aldri kommet meg ut av den fasen, haha, rommet mitt her hjemme hos mamma og pappa har rosa skapdører og nattbord. Men jeg kunne aldri i verden gått til anskaffelse av en rosa sofa eller rosa bord!

Ønsker deg en finfin dag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg