Kjøre 6t

Hei og hopp fine du! Her om dagen endte jeg opp med å kjøre 3 timer hver vei for å få henta meg en ny spisestuestol. Det har seg nemlig slik at jeg har funnet noen stoler som jeg virkelig liker, disse var dødsgode å sitte i og så veldig fine ut! Men de var seif gått ut av produksjon så butikken kunne ikke få inn flere, så da måtte jeg på leit i resten av landets butikker for å finne 6 stykker! Og det skal jeg si deg at ikke var lett. Jeg fant en i Mandal, En på Voss, en i Skien, og tre i Kongssvinger. Den på Voss har jeg fått en kompis til å hente, den i Mandal henta jeg og søstra mi her om dagen og den i Skien måtte mamma hente for meg. Nå gjenstår de tre i Kongssvinger som blir henta i løpet av dagen i dag. 

Så denne herligheten her skal få lov til å prege min nye spisestue! 😀 

Jeg ønsker deg en finfin fredag! 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg