Allerede siste dag i Juni!

Heisann! God lørdag til deg! Det er allerede siste dag i juni og i morgen begynner juli. Rart at vi allerede er igang med andre sommermåneden og det er mange som har startet sommerferie, det er jo utrolig deilig når vi har det været her da! 😀 Jeg har enda en uke igjen på jobb før det er ferie og det skal bli deilig. Det har vært en måned fylt med masse spenning, jeg har  vært på flere leiligheter vært med på flere budrunder og etter mye om og men så ble den siste vi kikka på min, og det er jeg utrolig glad for! Nå gjenstår overtakelse i morgen så det gleder jeg meg masse til!! 😀 Men denne måneden har jeg også gjort enkelte andre ting som:

Jeg ha vært i kirka og sett to flotte mennesker gifte seg <3

Hatt årets første bad i 16 grader noen dager senere var det bare 14 grader og nå er det tilbake til rundt 20 grader så det er deilig! 😀

Det har blitt et par treningsøkter før jobb som vanlig 🙂

PIT festivalen har jeg vært innom et par dager! 🙂

Et par dager med soling har det også blitt så det er helt nydelig! 😀

Nå har jeg funnet Miriam og vi skal ta oss en tur på hytta deres, så det gleder jeg meg masse til! Ha en finfin Lørdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg