Det går i hundre og ti..

Heisann, god morgen til deg! 😀 Her går det i hundre og ti om dagen og det eneste som står i hode på meg er jobb og oppussing. Jeg jobber jo ut denne uka så finner enhver anledning både før og etter jobb til å få Mala litt i leiligheten og i går ble det virkelig mye synlig resultat. Endelig er jeg ferdig med å legge dekkepapp utover gulvene og maskere lister og diverse ting som ikke skal få maling på seg. Det har jo vært en syk fremgang helt siden jeg overtok leiligheten på søndag og i går fikk vi se enorme forskjeller, det er gøy det! 😀 Endelig ser en endringer!! Så jeg tenkte jeg måtte dele gleden med dere! 😀

Et skikkelig rot og oppussingskaos men det blir bra til slutt det er jeg helt sikker på! 😀 Jeg er så utrolig heldig å ha snille foreldre som hjelper til med å male, rive og finne nye og smarte løsninger og ikke minst en god familievenn som har lagt noen strøk med maling i takene mine. Åhh så heldig jeg er som har slike gode hjelpere som stiller opp og er der for råd og veiledning. Jeg gleder meg til å fortsette i dag og håper at soverommet kanskje er så og si ferdig på slutten av dagen! Vi får se 🙂 Så lover jeg å prøve å få oppdatert dere litt mer i løpet av uka, men her er det mer enn nok av ting å drive på med så vi snakkes! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg