Hvilken skal jeg velge?

Elle melle deg fortelle, hvem skal jeg velge? Jeg står mellom 3 forskjellige og alle tre er utrolig fine og nesten like i designet, men så er det jo valgets kvaler, hva skal man velge, hva er man mest fornøyd med og hva kommer du til å trives med lengst? For det er ikke slik at denne skal byttes ut om et år eller to om jeg ikke liker den lengre.. Den er såpass dyr at den kommer til å bli værende i en god stund fremover. Så hva skal jeg velge for noe?

Jeg har alltid hatt lyst på kitchenaid maskina men syntes smeg sin er utrolig fin den også, så dette ble utrolig vanskelig å velge. Hvilken ville du valgt? Mange vil nok kalle meg gal om jeg velger den knallrosa kjøkkenmaskinen og hadde helt klart valgt den hvite fordi den er stilren og passer uansett kjøkken. så hva ville du valgt? velger du å være “gal” eller “kjedelig”? 😛 

4 kommentarer

Siste innlegg