Sjøsmaragd

Da har jeg fått på plass enda flere farger og rom i leiligheten og denne gangen var det den herlige fargen sjøsmaragd som fikk plass på tapeten. Jeg er superfornøyd med fargevalget og tror det kommer til å bli veldig bra! 😀 Gleder meg utrolig mye til leiligheten er helt ferdig nå! Det skal bli så deilig å kunne putte møbler inn i den og bare invitere masse folk på besøk og nye deilige sommer og høst kvelder! Åhh som jeg gleder meg! 😀

Det er godt rommene snart nærmer seg ferdige, for nå begynner jeg å bli temmelig lei av å male… rett og slett drittlei, men trøster meg med at resultatet blir utrolig bra og det blir noe jeg virkelig kan kose meg med i mange år fremover så, så må en bare holde ut og krysse fingrene for at det går kjapt med de siste strøkene og rommene! 😀 

 

0 kommentarer

Siste innlegg