Ny topptur!

God morgen! På mandagskvelden måtte jeg bare nødt til å ha litt luft og bevegelse og det var helt nydelig å komme seg ut på en aldri så liten topptur. Dette er en tur jeg har gått utrolig mange ganger før og i godt tempo, men om mandagen ble jeg rett og slett litt overrasket over hvor tungt det var å komme seg opp, men opp skulle jeg uansett. Så var bare å ta tiden til hjelp og få noen pauser underveis så gikk dette veldig fint! 🙂 På toppen er det knall utsikt som alltid og etter en god pause fikk jeg surret meg til å ta et par bra bilder! 😀 

I dag er jeg faktisk litt usikker på hva dagen bringer men opp av senga og en aktiv dag er det ihvertfall helt sikkert at det blir! Jeg skal komme meg ut og i aktivitet i dag, vurdere en tur opp i leiligheten og gjøre ferdig siste rest av malingen, hadde vært så sykt deilig å bare blitt ferdig så jeg kan starte prosessen med å flytte inn! For det gleder jeg meg masse til! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg