Gårsdagens økt

God morgen! I går gikk det i ett hele dagen og jeg slokna relativt tidlig i senga så det var deilig, men da ble det jo ikke så mye blogging på meg! Men i går hadde jeg en økt på Elixia før kvelden og sofaen kom og tok meg! Så det var utrolig deilig å få beveget kroppen litt igjen 🙂 Det ble bare en time men det holdt til å begynne med tror jeg! Jeg kjenner at jeg lever og at kroppen må jobbe for å komme i mål, men gud hvor deilig er det ikke når en har vært å trena en time og kan med god samvittighet se en film på tv på kvelden? Nok snakk her kommer gårsdagens treningsøkt:

Jeg startet med 2km kjapp gåing, jogging, deretter 2×5 minutters roing ror ca. 1km på 5 min så da har jeg en liten pause også er det på´n igjen. Etterpå det fikk magen gjennomgå med 3×20 situps med 4kg medisinball side til side, så 3×10 vanlige situps med medisinballen kast i luften og ta imot igjen når du sitter oppe, deretter 3x30sec mountail climbers. Etter dette ble det uttøying 🙂

I dag tenkte jeg at sykkelen måtte prøves til jobb! Den har ikke vært prøvd på mårran enda så håpet kanskje jeg kom inn i en fin flyt om jeg starter i dag! 😀

Ønsker deg en finfin tirsdag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg