Uten vann i springen… Hva gjør man?

God morgen kjære du! 🙂 Her har det vært et par hektiske dager uten vann og de nødvendige tingene for å “overleve”. På mandagen fikk jeg en melding fra kommunen om at det hadde skjedd en vannlekkasje nede i gata her jeg bor, så de kom til å stenge vannet noen timer. Det jeg ikke tenkte på 9 timer senere var at jeg kanskje fortsatt ikke hadde vann hjemme.. Så når jeg endelig kom meg hjem og inn døra, klar for å sette på en vask og lande i sofaen… Men her var det jo overhode ikke vann, og jeg som skulle dusje før senga… Så da var det bare å pakke baggen og reise hjem til mamma og pappa hvor det fantes vann. 

I går ettermiddag var vannet endelig kommet tilbake, men jeg går enda å venter på meldingen hvor det står at jeg kan drikke vannet. Den har enda ikke kommet så her er det kun vann til å vaske tøy, pusse tenner, gå på do og dusje i, så enn så lenge må alt drikkevann kokes.. Den jobben der har jeg faktisk ikke giddi å starte på en gang. Det er jo ikke total krise, jeg hadde en vannflaske i kjøleskapet fylt med vann og i dag til mårran skulle jeg jo som vanlig ha koppen med sjokomelk så ikke store problemene enn så lenge. Jeg slipper å tenke på å lage middag for i dag blir det som vanlig middag hos mamma og pappa før jeg skal opp i hallen og trene barna i turn 🙂

Jeg ønsker deg en finfin onsdag og håper dagen blir bra! 😀

 

2 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge diktene mine på ferden 🥰

Siste innlegg