Helga oppsummert i bilder!

Heisann og god mandag til deg! 🙂 Her har det vært enda en helg fylt med familietid og fått gjort unna litt her hjemme. Kjenner at jeg må “sysselsettes” om dagen så ikke dagene blir så lange her jeg går og venter på at mini bare skal komme ut og gi lyd fra seg! 🙂 Vet mange koser seg de siste ukene med å være gravid, men det er helt sikkert at jeg ikke gjør! Han sparker og er svært aktiv inni magen, noe som gjør det ganske ubehagelig å både sitte, ligge og stå til tider…

Fredagen var vi oppe hos foreldrene til Mathias på deilig grilling også ble det noen drinker på oss utover kvelden! Den er selvfølgelig alkoholfri, hvem sier vel at den gravide ikke kan få fancy drink hun også? Smakte helt perfekt! 😀

På lørdagen hadde vi oss en tur inn på Bauhaus for å kjøpe noen nye bordbein som vi skal ha til et spisestuebord. Og ja det ble litt annet også, en ny lampe til soverommet, da vi har hatt en lysekrone der inne tidligere og den var det på tide å bytte ut! 🙂 Etterpå ble det en liten tur innom kjøpesenteret før vi reiste hjemover 🙂 Og på kvelden fikk vi besøk og det ble tapas og spilling av både Ticket to Ride og kortspill! 🙂

Søndagen startet med en sein frokost etterfulgt av litt rydding her hjemme, før vi satt oss i bilen og ble med på en kjøretur til et gartneri, der var det masse fine sommerblomster, men nei vi kjøpte ingen da jeg føler vi har mer enn nok blomster rundt huset som vi har! De skal tross alt passes på de også! 🙂

Men vi klarte å få med oss litt fra Plantasjen allikevel… Det ble en stor ny blomsterpotte og to ballbusker som passet oppi denne, disse er heldigvis enkle å ordne med og trenger ikke for mye kjærlighet! også ble det fire sommerblomster som skulle friske opp litt langs garasjen vår! 🙂 Det ble som vanlig veldig bra! 🙂 Deilig å få det fint rundt huset! 🙂

Helt tilslutt i går fikk de store grønne plantene inne et nytt lag med jord på toppen og ble dusjet godt ute, og det ser det ut som at alle har kost seg med, de blir enda mer grønne og friske av en skikkelig dusj! Skulle nok vært enda flinkere til å bære de ut når det regner, da får de gratis dusj uten at du trenger å gjøre noe som helst! Det gjør også at støvet på bladene forsvinner og at planta bedre kan absorbere sollyset og vokser seg enda større! 🙂

Nå er vi klare for en gåtur, jeg hadde håpet det ble i oppholdsvær, men det ser dårlig ut da det er ganske så vått på bakken! Skulle nok gått i det jeg sto opp om vi skulle unngått regnværet! 🙂 Men da kan jeg glede meg til et varmt bad etterpå! 😀

Ønsker deg en super mandag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg