Hverdagen

Hei og god mandag til deg! I dag har jeg slappet godt av på sofaen og hentet frem litt energi til den nye uka! Skulle gjerne ha vært en tur på jobb slik alle andre er, men har nå heller passet på kroppsformen her hjemme på sofaen! Haha nei jeg har jo aldeles ikke vært ute på gåtur og holdt kroppen ved like, men jeg har ladet batteriene!

Jeg kjenner at kroppen fortsatt bruker lang tid på å komme seg etter at jeg har gjort noe, i dag har jeg hatt meg en tur på butikken og når jeg kom hjem måtte jeg sette meg ned og slappe av litt igjen før jeg kan begynne på noe nytt! Dette tar tid og jeg jobber med å smøre meg med tålmodighet. Det har jeg ikke alltid så alt for mye av da jeg lett kan bli rastløs og har lyst til å gjøre så utrolig mye annet enn å sitte her i sofaen og se serie! Og jeg kan igrunnen melde om at serie er kult og sykt digg 1 kveld eller dag i ny og ne.. Men overhode ikke gøy når du kommer ut i den andre uka av den tilværelsen!!

Veldig glad for å ha den lille store firbeinte kompisen min med meg så blir ikke dagene så alt for tomme!

0 kommentarer

Siste innlegg