Julen nærmer seg!

Reklame | Lyko & Parfymonline

Heisann og god mandag til deg! Det er en ny uke på vei og faktisk så er dette den siste uken av oktober, vi nærmer oss jul med stormskritt og butikkene er jo allerede godt i gang med å promotere jul for fult! En finner jo en hel del juleprodukter allerede! Og det får jo oss som handler også til å tenke på jul, ihvertfall meg! Jeg har begynt å tenke ut hva vi ønsker å gi i julegave til familie og venner og ikke minst begynt å tenke på hva vi ønsker oss.

Jeg føler julen snart varer hele høsten, den kommer tidligere og tidligere i butikkene for hvert år som går. Snart er det jul fra slutten av august om de fortsetter i dette tempoet! Men jeg får håpe det roer seg, for høsten er fin og jeg vil gjerne ha litt av den også før vi begynner på julemaset!

I fjor lagde Mathias og jeg kalender til hverandre, dette tar veldig mye tid og det kan ha en tendens til å bli mye av det samme, da kreativiteten stopper litt opp etterhvert! 24 gaver er ganske mye, når en tenker at pris per gave ikke skal overstige rundt 50 kroner, og det skal være noe ordentlig og ikke bare fjas, så i år tror jeg vi skal gå for kjøpe kalender, det blir nok billigere enn å gjøre som vi gjorde i fjor. Så jeg har funnet frem fire kalendere som jeg kunne tenke meg å ha som adventskalender i år!

1. Biotherm//3. Rituals//2. bareMinerals//4. Makeup Revolution The Advent Calendar 2020

  1. Den første er Biotherm sin og i denne kalenderen har de fokusert på hudpleie fra seriene sine Aquasource, Blue Therapy og Life Plankton.
  2. Den andre er bareMinerals her får du mange fine hudpleieprodukter og noe sminke produkter, en god blanding, alle i miniversoner slik at du kan få prøve noe av det nye og noe de har hatt lenge på markedet, kanskje du finner noen nye favoritter!
  3. Den tredje er Rituales, disse har veldig mange gode produkter og jeg tror denne vil falle godt i smak hos de fleste. Her er det mer velvære produkter og ikke så mye sminke.
  4. Den fjerde er Makeup Revolution sin og som du kan se på bildet har de mye av sminke og tilbehørsprodukter. Så dersom du ønsker nye tilskudd i sminkeskuffen vil denne kalenderen passe perfekt!

Det er fire forskjellige kalendere men alle innen velvære usikker på hvem jeg skal velge så godt det ikke er første desember helt enda! 😛 haha, men julen nærmer seg med stormskritt og plutselig er 1. desember her! 🙂

Har du begynt å tenke på julegaver og juleønsker og ikke minst adventskalender om du skal ha dette?

Ønsker deg en tipp topp mandag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg