Treningsantrekket

Heisann og god lørdag til deg! Jeg må bare beklage og rette på meg selv etter forrige innlegg på torsdagen om treningsantrekk. Jeg skrev at vi ikke lever i 1980 og at det burde være greit å gå kledd slik på et treningssenter, men ser vi tilbake i tid og tilbake på 1980 tallet som jeg dro frem så var det jo faktisk slik at det å gå med turndrakt/badedrakt og lignende var helt innafor for damer. Jeg har Google meg tilbake og funnet frem noen bilder som illustrerer hvordan de gikk kledd på gruppetimer på den tiden, for ja de hadde gruppetimer og treningssenter den gangen også.

Så hvorfor er det så ille å gå kledd med bar mage på et treningssenter? Vi ser den bar´e magen hver sommer da er den enda mer lettkledd, der vi går i bikini og badebukse. Vi må tenke oss litt om og ikke bli helt syke i hode vårt. Ja man skal selvfølgelig kle seg greit, men hallo når man har kledd på seg mer enn nok tøy, det får da være grenser. Om du har en bar mage eller bare lår og legger, spiller det noen rolle?

Jeg ønsker deg en flott lørdag og håper den blir superbra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg