Verdens snilleste gutt!

Han vokser til og er allerede over to måneder! 😲 Tiden går utrolig fort! Vår lille gutt som er hele verden for oss om dagen! ihvertfall for meg! Vi to går hjemme hver eneste dag, vi kjenner hverandre godt og jeg føler jeg forstår han veldig godt, med alle lyder og bevegelser. Det er rart hvor knyttet man kan bli til et annet menneske, denne “lille” klumpen elsker jeg og han er jo altoppslukende. Tenk å kunne være så liten og ta all oppmerksomheten i et fult rom! 🥰

Han er verdens snilleste lille gutt og det har vi fått høre siden han ble født, men jeg tror også det har mye å si med hvordan foreldrene er! Alt kan ikke være ene og alene at han er “så snill” for selv om vi har “verdens snilleste gutt” i andres øyner så har vi en gutt som kan gi beskjed og lage lyd. Men han rekker ikke å være misfornøyd så lenge, fordi jeg kjenner igjen de ulike lydene og prøver så godt jeg kan å gjøre noe med det før han rekker å lage lyd og vise stor misnøye med situasjonen. Så ja vi har en veldig snill liten gutt, men alle barn krever sitt og det må man ikke glemme oppi det hele. Jeg tror ikke man kan være foreldre uten å være sliten selv om ungen er verdens snilleste. For til og med verdens snilleste barn krever oppmerksomhet, kos, mat og trøst fra omsorgspersonene sine og det skal de selvfølgelig få, men husk at det også krever foreldrenes oppmerksomhet og våkenhet ❤️.

Jeg er evig takknemlig for å ha fått en så fin liten gutt, og jeg elsker han over alt på jord. Storkoser meg hjemme i permisjon og skulle ikke ønske meg noe annet, men det er en fulltidsjobb og det kjennes på kroppen. Så av og til er det godt å kunne få 20 min alene på badet, spise varm middag eller bare gjøre noe for seg selv 🥰

I dag skal vi kose oss på cafe med mange andre flotte mammaer og babyer! Vi gleder oss til å se de de igjen, for nå er det to uker siden sist!
Ønsker deg en super onsdag! ☀️

0 kommentarer

Siste innlegg