Torsdag ettermiddag! ☀️

Hei og hopp! Allerede torsdag ettermiddag, her går uka som vanlig unna, vi har hatt oss en deilig gåtur og mini sover nå nærmere sju timer hver natt noe som gjør dagen litt lettere, når en får litt flere timer sammenhengende søvn! Så det er utrolig deilig! Brage var veldig klar for tur i dag og så fort mini hadde fått mat for andre gang ble det som vanlig tid for en gåtur! I dag kjente jeg at jeg var litt tyngre i kroppen og det tok litt lengre tid å gå runda enn hva det har gjort tidligere, men vi kom oss rundt og det er jo det viktigste! 😊

I går hadde vi vår ukentlige café tur sammen med barsel-gjengen, veldig hyggelig å treffes, føler det er et av ukas høydepunkter! Treffe de andre, høre hvordan den siste uka har vært for de og være sosial sammen med andre som også har små babyer 🥰utenom det så var jeg innom vaksinasjonskontoret og fikk tatt vaksine dose 2 så da er det bare å vente tre uker vel så er man helt fullvaksinert og alt skal være i orden! Det er så deilig å tenke på det! 😀 Men armen er ganske øm i dag også, så krysser fingrene for at ømheten går over om ikke så lenge! 😂

Høsten er igang og jordene begynner å tømmes for korn, konglene vokser frem på trærne og det begynner å bli kaldere i lufta! Jeg gleder meg egentlig litt til å kunne tulle seg inn i skjerf og pledd igjen og til å slippe å være varm hele tiden! 😜

Ønsker deg en finfin torsdag kveld! 😄

0 kommentarer

Siste innlegg