To superenkle hårfrisyrer med hair extensions

Innlegg i samarbeid med RapunzelofSweden 

Her kommer det to superenkle og fine frisyrer med hair extensions.
En sporty look til trening og en søt hverdags/fest look
  

Når jeg skal lese eller trene så må håret vekk fra ansiktet og da har jeg falt helt for den super enkle frisyren med en hestehale som er fletta. Håret skal jo alltid være fletta når du er i aktivitet, da holder du det lengre fint og det blir ikke like fort slitt og ikke for å snakke om bustete.. Pleier å freshe opp håret med et farga hårstrikk.
  

Så har vi de dagene jeg vil se enda litt bedre ut, de dagene hvor alt skal være på stell, da MÅ håret også være on fleek. Disse dagene har jeg ofte litt god tid på mårran eller føre jeg skal ut på kvelden. Da kommer krølltanga frem og det som er viktig føre en krøller håret er å spraye på en varmebeskyttende spray så det ikke tærer like mye på håret. 

Jeg pleier å bruke rapunzelofsweden sin egen Varmespray som hjelper til for å holde håret fuktig og du slipper et tørt og svakt hår.

Så krølla hår er en look jeg virkelig liker og som jeg bruker hver gang jeg skal det lille ekstra i hverdagen.
   

For å beskytte og ta vare på håret mitt bruker jeg hårkur en gang i uken. Dette gjør at jeg beholder håret fint og fyldig, uten at det er tørt og slitt. Jeg har valgt å bruke rapunzelofsweden sin egne da deres produkter er godt tilpasset løshåret og for min del funker dette veldig bra!

Av og til kan håret være litt vanskelig å ha med å gjøre, enten at det er brusete eller virker veldig tørt fordi jeg har brukt hårføner, rettetang eller krølltang uten å ha rekt en ny hårkur i mellomtiden, da er håroljen den perfekte løsning for et glinsende fint hår! Denne lukte også helt fantastisk godt!! 

Vil du ha like fantastisk hår eller prøve ut noen av produktene deres?
Gå inn på www.rapunzelofsewden.com og bruk tilbudskoden: SILJESTIFOSS 
Og du får 10% avslag!
 

@rapunzelofsweden #rapunzelofsweden #hairextensions

0 kommentarer

Siste innlegg