Lunch date, antrekksbilder og gjømt perle

Heisann! I dag reiste jo Marita og jeg en tur på Sørlandssenteret for å shoppe litt og det blir jo som vanlig noen poser! I dag ble det ikke like mange som sist, og nå tror jeg at jeg er ferdig for en stund! haha. Det koster jo litt å skulle handle seg nytt tøy hele tiden så nå har jeg fått meg litt av hvert så satser på at det blir en liten pause i shoppingen nå! 😛 Men jeg har som oftest noen slike perioder så sikkert bare derfor! 🙂
Meg og Marita endte opp på Egon for litt lunch og til lunch ble det pizzabuffet så det var utrolig deilig! 🙂

Se på denne nydelig plassen da! Lang flott sandstarnd utsikt til flya og nydelig vann helt fantsastisk spørr du meg! 😀

Paradiset med lang badestrand og lekeapparater ligger skjult nede på Hamresanden og dette er virkelig en plass jeg skal bruke mye fremover! Så deilig å kunne ta med seg pleddet og sette seg på gressplene for å jobbe litt eller bare nyte en var fin høst dag! 🙂
Håper du har en finfin lørdag! Det har ihvertfall vi! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg