Antrekk, hair extensions og fortelling

Innlegg i samarbeid med Rapunzelofsweden

Hair from Rapunzelofsweden
Jeg bare elsker dette håret, det er så lang og fint og nå har jeg hatt det i noen dager og det aller vittigste var at på fredagen på jobb så ble det en liten snakkis i matpausen siden hu ene ped.lederen spurte meg under møtet på torsdag om jeg hadde putta i, og når vi kom til lunsjpasen måtte vi snakke litt mer om det. Så kommer hu ene jeg har jobba med på avdelig opp etter at vi har vært gjennom hele samtaleemnet også sier styreren “Har du hørt og prøvd det her.. Hair extensions liksom” hu ser på oss andre og sier “nei har dere?” ser på meg og fortsetter “nei du trenger jo ihvertfall ikke med det lange tykke håret ditt!” jeg ler og ser på den andre pedlederen og hu bare “hæ vet hu det ikke?” og ler noe voldsomt hu også! Det skal sies at hu har jobba med meg i 2 dager mens håret har vært i uten å merke det! Så heldige meg, som det nesten ikke syntes på og  svært få som legger merke til det, ihvertfall når det er satt opp eller fletta! Så det er sykt deilig! 😀

Jeg har Clip on i nå og det er 60cm så jeg er superfornøyd! Du kan også få det ved å besøke www.rapunzelofsweden.com. 
 

4 kommentarer

Siste innlegg