Kyllingsalat

God kveld kjære lesere! I dag har jeg hatt en hektisk men fin dag og fått kickstartet mandagen som bare det! Etter blodprøva var det bare å komme seg nedover mot jobb og i dag var jeg bare 10 min “for sein” hadde gitt beskjed og avtalt at jeg kom seint men ante ikke hvor mye så deilig å være der nesten til tiden! 🙂 Barna ble henta tidlig i barnehagen og jeg fikk slutte litt tidligere så det gav meg nok tid til å få laget kyllingsalat og sett en episode av Home and Away før jeg måtte kjøre til trening. Men her kommer oppskriften på kyllingsalaten:

Du trenger:
Bruk det du har i skapene, viktig å bruke det som allerede er og ikke skulle kjøpe nytt hele tiden. Jeg hadde:
– Crispsalat
– Agurk
– Mais
– Ananas
– Rødløk halv
– Søt paprika
– Kyllingfilet

Slik gjør du:
– Kutt opp alt av salat og sånn og ha i en bolle
– Kutt kyllingfileten i terninger og stek i panna med litt olje eller smør i bunn.
Bland alt sammen i bollen og ha i litt olje så er den klar for servering.

Ha en finfin kveld! 🙂

 

#Oppskrift #kyllingsalat #salat #mat 

2 kommentarer

Siste innlegg