Skøytedag!

I don´t break so easily, and that’s exactly why

figure skating is the sport for me


Heisann! I dag har jeg jo som sagt hatt meg en tur opp til Skienfritidspark sammen med Miriam. Vi sendte meldinger tidlig i dag og fant fort ut at dette måtte gjøres fra formiddagen av… Jeg fikk spist mat og kledd meg før jeg satte meg i bilen og kjørte opp til Miriam for å hente hu. Vi var vel oppe på skøytebanen rett før tolv og var klare for vår første tur på skøytebanen denne vinteren.


 


 


 

Jeg er nå ikke noen isdronning, men vi skal få til flere turer på skøytene, dette er gøy og jo mer en øver jo bedre blir man! 😀

Helga mi har vært helt super, nå sitter jeg hjemme i leiligheten og forbereder meg på neste ukes oppgaver. Jeg håper dagen og helgen din har vært utrolig bra! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg