Visning

God morgen fine du! 🙂 I går ettermiddag dro jeg med meg pappa på visning. Det å skulle gå på visning er noe rart og spesielt jeg er liksom voksen nå og skal snart kjøpe meg noe eget, ferdig med å leie og går over til å skulle kjøpe. Det å skulle kjøpe er en noe lang prosess, så vi har starta med å kikke litt og gå på noen visninger for å se litt forskjellig. Enkelte ser jo veldig mye bedre ut på bildene enn i virkeligheten og sånn er det vel egentlig med alt.

Nå sitter jeg her å ser på at mac’n jobber for harde livet med å få flytta på en del filmer som jeg har på den. De tar så utrolig mye plass så må få de over på harddisken så macen er levbar igjen, for nå kommer jeg ikke inn på blogg sin side engang og det er jo passelig dritt.. I kveld håper jeg at jeg får en treningsøkt og kommer igang med det også! 😀

Ønsker deg en finfin dag! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg