Min feiring av 17. Mai

God morgen! Det er fredag 18. Mai og jeg er klar for en ny dag med masse gøy! Men aller først må vi ha et lite tilbakeblikk på gårsdagen. En skikkelig flott festdag ble det! I år valgte jeg å feire 17. Mai sammen med familien og det er noe jeg overhode ikke angrer på! Dette er sånn jeg ønsker å feire dagen, det å se barnetoget nede i Brevik sammen med venner og familie, det er en tradisjon som skal forbli. Der møter jeg alltid mange kjentfolk og det er en finfin dag! 😀 I går skinte sola høyt på himmelen og det var en nydelig dag. Det var også veldig deilig at det var litt vind sånn at vi ikke svetta helt bort i bunaden :-P. Etter å ha gått den vanlige runda nede i byen satte vi oss opp i Rådhusparken og hørte dagens tale, sang Ja vi elsker dette landet og fikk snakket en hel del med kjente. 

Verdens beste lillesøster <3 

Bilde sammen med min aller eldste bestevenn, vi har vært knoll og tott siden barnehagen og han er en herlig gutt! <3 

Etter noen timer borte i Rådhusparken beveget vi oss bort til Sjøloftet for litt mat i magen, i år ble det pizza istedenfor pølser og det var like deilig det som pølser i brød og lompe! 😀

Etter pizza på Sjøloftet reiste vi hjem og mamma og ei venninne av hu hadde disket opp med kaker inntil kaffen! 😀

Dagen fint oppsummert med kaker, pizza og gode venner og familie <3

Jeg ønsker deg en finfin fredag og start på langhelgen! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg