Enda en reise :-O

God morgen! Det er torsdag og snart helg! Denne uka her har jeg igrunnen gått og småventa litt på helg igjen for nå i helga skal jeg på tur og jeg gleder meg så utrolig mye til å komme meg vekk en tur og bare nyte noen dager borte fra Porsgrunn. Så i dag må jeg virkelig få pakka ferdig den baggen som jeg har snakket om i 2 dager allerede! haha jeg er noe treg av meg om dagen og siste maskinvask med tøy er puttet på så da krysser jeg fingrene for at det er tørt og klart for å kunne bli pakket i ettermiddag når jeg kommer hjem igjen! 😀 

I går bestilte jeg enda noen nye billetter og jeg gleder meg sykt til å ta de i bruk om en månedstid. Plutselig har jeg fått skikkelig blod på tann over denne reisingen min! Jeg har bestemt meg for å fokuserer på de menneskene som gir meg noe, som gjør hverdagene og helgene bedre og som betyr noe for meg, men også at jeg betyr noe for de. 🙂 Derfor er det nok også blitt litt mer reising i det siste, og slutten av november og desember er en tid hvor det er ekstra viktig å fylle tiden med fine mennesker <3

Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg