Ny pakke i posten! :-D

Hei og hopp fine du! I dag er det et skikkelig drittvær ute om det er lov å si! Her bøtter det ned med regn og blåser ganske bra, så skikkelig ufyselig og trist, men godt med en skikkelig regnskur så pollenet kan roe seg litt! Det hadde ihvertfall nesa mi satt pris på! 😛 Men i dag har jeg hatt meg en tur på Kid og handlet et par blomsterpotter for mamma, da det var helt tomt der vi var i går.. Og på veien hjem så fikk jeg beskjed om at det var kommet ny pakke i posten, så da hentet vi den på veien. Jeg var litt usikker på hva det var, siden det ikke sto i posten appen hvem den var sendt fra, men det var rett og slett noe digg til den firbeinte hjemme! 😀

Han hadde så vidt tid til å tisse når han fikk se og ikke minst lukte pakka, den var han veldig klar for å få åpnet og tatt fatt på litt av innholdet! 😛 Jeg fikk han heldigvis til å tisse før vi tok med os pakka inn, og inne i gangen satt han seg klar på teppet og ventet i spenning! Tror han synes jeg brukte litt vel lang tid på å kle av meg ytterklærne og sånn.. Men når vi fikk åpnet pakka inne i stua var han veldig giret! 😀

Det pleier alltid å være ulike godbiter og smaksprøver i disse pakken, pluss en leke, denne gangen var det et “hus” du kunne fylle med små godbiter, som Brage måtte bruke potene på for å få disse godbitene ut, han måtte snurre huset rundt også datt det ut en og en etterhvert som godbitene “fant” veien ut. Det tok litt tid før han skjønte hvordan han skulle gjøre det, for han var klar for å bite i stykker hele greia, men gøy å se når han fikk det til og belønningen datt ut! 😀

Jeg bestilte denne pakka første gang til jul for et år siden vel, da fikk jeg første pakke gratis og måtte bare betale for frakten, det var enkelt å velge hvor ofte pakkene skulle komme, og jeg har vel valgt at de skal komme hver 3. måned. Synes det blir for mye penger om den skal komme hver måned, men hver 3. måned skal jeg unne han noe ekstra digg og en ny leke! 😀 Det har også gjort at jeg ikke behøver å tenke på å kjøpe godis som kan brukes under trening, for da kommer det regelmessig hjem i posten! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg