1. September!!

Oj hvor ble det av august måned? Den bare fløy forbi og jeg har fått gjort noe men ikke så mye som jeg kanskje hadde tenkt eller håpet, men det fins jo flere måneder og mere tid i den neste måneden får vi håpe! Men jeg har prøvd å nyte dagene og ta det litt mer med ro og ikke stresse alt for mye, selv om det er sinnsykt vanskelig!

 

Månedens serier sett: – Som vanlig finner vi:
– Home and Away
– Supergirl
– Younger

Månedens filmer sett på kino:
– Fast & Furious: Hobbs & Shaw

 

Månedens bilde:

 

Månedens middag:
Det må være denne deilig kyllingsalaten jeg spiste ute tidligere i august! 😀

Månedens toppturer:
I august måned har det faktisk ikke blitt begått en eneste topp, litt synd, men så har jeg fått gjort mye annet kjekt denne perioden! 🙂 Jeg har lært at man kan ikke alltid rekke alt! 🙂

 

Månedens gåturer:
– Her har det blitt en del både korte og noen lengre gåturer i nærområdet! 🙂

August måned har vært fin og jeg har kost meg med familie og venner og nyti sofaen hjemme så det har vært deilig! 🙂 Jeg gleder meg til første høst måned og skal ta den godt imot og det håper jeg du også skal gjøre! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg