13. Spørsmål og svar du ikke viste om meg! Favorittperson, superkraft, kjendis..

Her kommer en liten buke med spørsmål og svar som jeg tror du ikke vet om meg enda! Vi hadde et spill her hjemme med en hel haug med spørsmål, som jeg tenkte kunne være artig å svare på noen av de for dere!

 1. Hvem er din favorittperson å snakke i telefonen med? 
– Um her må jeg nok enkelt og greit svare mamma eller søstra mi Marita! <3

2. Hvilken superkraft ville du helst hatt?
– Det måtte nok vært å lese tanker! Da hadde jeg slept å bekymre meg så mye! 😛

3. Hvis du bare kunne spist en matrett resten av livet, hva ville det vært?
– Taco tror jeg! Dette kan varieres ganske mye! 🙂

4. Hva slags råd vil du gi til den yngre versonen av deg selv?
– Ta ting som det kommer, ikke bruk for mye tid på folk som ikke er interessete i deg og vær deg selv fult og helt! 🙂

5. Hva er det hyggeligste du kan finne på med vennene dine?
– Dette trenger ikke å være så dyrt og spesielt, en kveld i sofaen med noe godt å drikke og godt å spise holder i massevis!

6. Hvordan starter dagen din på best mulig måte?
– Sove ut, spise en god frokost med godt selskap! 🙂

7. Hva liker du best med jobben din?
– Det jeg liker aller best med jobben min som pedagogisk leder i barnehage er nok tiden min sammen med barna! 😀

8. Hva slags form for reise er din favoritt?
– Oj denne er vanskelig, jeg trives like godt med byferie som på strand og sol ferie! Jeg tror alt avhenger av når på året og sammen med hvilke mennesker en reiser med! 🙂

9. Hvordan ser din optimale søndag ut?
– En rolig start, etterfulgt av en gåtur i solskinne sammen med favorittene mine og gjerne en god film på kvelden! 🙂


10. Hvilken emoji bruker du oftest?
– Det må være apekatten med hendene foran ansiktet og hjertet! 🙂

11. Hvis du kunne fått svar på en ting om din fremtid hva ville du spurt om?
– hehe nei denne syntes jeg er vanskelig, men kanskje om jeg hadde fått et langt og godt liv!

12. Hvis du hadde fått muligheten til å stjele så mye du ville fra en butikk uten å bli tatt, hvilken butikk hadde du valgt?
– Tror det må være, nei vent jeg vet at det må være fra en sporsbutikk! Tenk å kunne hamstre nytt treningstøy samtidig som du kunne fått masse nytt utstyr til å kunne kost deg ute i friluften med! 😀

13. Ville du ha likt å ha vært en kjendis, i så fall for hva?
– Hehe et utrolig vanskelig spørsmål, for jeg tror nok jeg kanskje hadde likt oppmerksomheten og statusen i noen perioder, men det hadde nok blitt litt mye i andre øyeblikk så til syvende og sist så må vel svaret være nei! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg